24 Şubat 2014 Pazartesi

ARAYES

BİR NEVİ ETLİ EKMEK
ARAYES: Kuzu kıyması, domates ve peynirle doldurulmuş ekmek,
Arayes Temelde baharatlı et ile doldurulmuş olduğunu pide ekmek ... Levant ülkelerde barbekü yemekleri biridir .. onun genellikle mangalda ama çok ızgara olabilir ... kıyması (et) buna çok benzer Safiha .. ama sumak Bu durumda isteğe bağlıdır ... Arayes eğlenceli için mükemmel ve ben bile ... ihtiyacınız olacak yapmak için lokma boyutu içine yaptı:
- Pide .. 12 küçük pide etrafında .. dörde (i dörde neden .. u gibi eğer bunu bütün tutabilirsiniz ben sadece ısırık boyutu ve thats içine yapılan)
- 1 £ kıyma (tercih Hiç dana veya kuzu ..)
- 1 soğan, ince doğranmış
- Ince doğranmış 2 domates,
- 1 tb domates salçası
1 - ts tüm baharat
- Tuz ve karabiber
- 1tb sumak, isteğe bağlı
- Zeytinyağı
Et, domates, soğan, baharat
Sadece gibi Safiha tarifi .. ona bakın ... Eğer bir elek içinde soğan ve domates yerleştirin ... ve ona biraz tuz ekleyin ve tüm sıvıları serbest tutmak gerekir .. sırt ile basmanız gerekebilir Bir kaşık ... Bu 20 ila 30 dakika sürer ...
Sonra bir kapta ... kullanıyorsanız et, domates, soğan, salça, tüm baharat, tuz ve karabiber ve sumak ekleyin ....
Et karışımı
Birlikte her şeyi iyi karıştırın ... ve bir kenara koyun ... Bu doldurma
Petrol pide
Şimdi pide ekmek almak ve açın ... ve zeytinyağı ... yağa ekmek içini kullanarak ..
dışında petrol ekmek
Ardından petrol ekmek dışında ... ve yaptığınız tüm ekmek miktarı ... ve tüm bunları bir kenara ayarlamak için ..
Etli ekmek sayfalar
Sonra et yaklaşık 1 tb ile her pide ekmek şeyler ...
Fırın tepsisine ve fırında yerleştirin
U gibi bu aşamada u Mangalda .. ama u sonra sadece ızgara .. cant o ... öylesine bir fırın tepsisine içinde tüm koyun .. ve yüksek ateşte .. bu .. iki devredeceğini fırında et pişene kadar .. Bu yaklaşık 15 ila 20 dakika sürer bunu .. emin olun her iki tarafta eşit esmerleşir yapmaktır ...
Arayes
Gibi herhangi bir daldırma veya salata ile sıcak veya ılık servis yapın tabboule
Www.dish-away.com tarafından Ara'yes tarifi
Ara'yes veya Arayes kıymayla doldurulmuş pide sandviç ızgara. Arayes Levant bölgesinde çok popüler. Bu gevrek et sandviç hazırlamak çok kolay ve büyük bir kalabalık mutlu. Ben herkesin sevdiği mükemmel bir parmak gıda olarak misafirler geliyor varsa ben sık sık Arayes hazırlamak.
Kelimesi Arapça Ara'yes gelin anlam, Arus için çoğul bir kelimedir. Ben her isim hakkında merak ve bir yemek için komik bir isim düşündüm. Ben bu tarifi yazmak için hazırlanıyor iken ben onun adı var nerede olduğunu öğrenmek için denemek için biraz araştırma yaptım ... ama bir şey bulamadık! Eğer ben yorum bölümünde bizimle paylaşmak umuyoruz adını "Arayes" çevreleyen tarihin herhangi biri varsa Gülümsemeben gerçekten merak ediyorum!
Geleneksel Arayes tarifi kıyılmış kuzu eti için çağırır, ancak sığır eti veya sığır eti ve kuzu karışımı kullanabilirsiniz. Şahsen ben karışımını tercih ederim.
Ara'yes, fırında pişmiş barbekü ızgara, ya da bir sandviç tost tost olabilir. Bazı insanlar yağ ile bir tavada kızartın olduğunu duydum, ben denemedim ve bu yol çok yağlı ve gereksiz olacağını düşünüyorum.
Ara'yes ile yenen lezzetli humus ya da Aryan ile ... cennette yapılan bir maç. Ben onları yeme keyfini umuyoruz ... sadece hala çok sıcak ya da yanmış bir dil ile sona erecek iken onları yutmaya değil dikkat! Şaka yapmıyorum! Ara'yes fırında pişirme gibi evinizi doldurun ve duyuları ile oynayacak güzel aroması ile alınacaktır. Bu kısa sürede fırın dışında bunları yemek çok aç ve istekli hissedeceksiniz. Ben Gerisi size kalmış, sizi uyardı!

Arayes tarifi

Hazırlama süresi: 20 dakika                Pişirme süresi: 30 dakika

Malzemeler:

500 gram kıyılmış et (kuzu veya sığır eti veya karışık kuzu ve dana eti) 
1         orta soğan , ince doğranmış veya rendelenmiş 
3         orta boy domates (450-500 gram) 
2 büyük diş sarımsak ince kıyılmış, 
1 çay kaşığı tuz 
½ çay kaşığı öğütülmüş karabiber 
1 çay kaşığı karışık baharat
1 tatlı kaşığı yenibahar 
¼ çay kaşığı tarçın 
¼ fincan taze maydanoz yaprağı doğranmış, 
1 yemek kaşığı tahin (susam sos) 
2 çay kaşığı nar ekşisi 
1         biber , doğranmış (sen biber yemek isterseniz, isteğe bağlı ekleyin) 
8-9      pide ekmek 
¼ fincan zeytinyağı

Nasıl Arayes yapmak için:

  • Soğan ve sarımsak doğrayın. Domatesleri rendeleyin. Pide kalınlığına bağlı olarak domates suyu bazı atmak zorunda kalabilirsiniz. (Aşağıda resimde kullanıyorum gibi) kalın pide ekmek kullanarak sonra olduğu gibi domates suyu bırakın, ancak ince pide ekmek kullanarak eğer ıslak ekmek yok bu yüzden daha sonra bir miktar su atmak.
  • Www.dish-away.com tarafından Ara'yes tarifi
    Www.dish-away.com tarafından Ara'yes tarifi
  • Kıyma, soğan, sarımsak, rendelenmiş domates, tuz, karabiber, karışık baharat, yenibahar, tarçın, kıyılmış maydanoz, tahin, nar pekmezi birleştirin. Elinizle iyice karıştırın. Eğer doğranmış biber biber kullanıyorsanız, hem de karışıma ekleyin.
  • Www.dish-away.com tarafından Ara'yes tarifi
    Www.dish-away.com tarafından Ara'yes tarifi
  • Dörtte içine pide ekmek kesti. Eğer Ortadoğu'da yaşayan iseniz, birçok mağaza mevcut mini pide ekmek kullanabilirsiniz, bunu bütün kullanmak, mini ekmek kesmek gerekmez.
  • Www.dish-away.com tarafından Ara'yes tarifi
  • Pide içine eşit et karışımının yaklaşık 2 yemek kaşığı yayıldı. Sen vaktinden bu adımı yapamaz, aksi takdirde vıcık vıcık Ara'yes yerine leziz çıtır olanlar var olacak, sen Ara'yes / ızgara fırında planı hemen önce et yaymak zorunda! 
  • Www.dish-away.com tarafından Ara'yes tarifi
  • Bir fırça yardımıyla her iki tarafta biraz zeytinyağı ile ekmek fırçalayın.
  • Www.dish-away.com tarafından Ara'yes tarifi
  • Bir fırın tepsisine düzenlemek ve 20-30 dakika boyunca 300 ° fırında pişirin. Ara'yes usanmış olması ve her iki tarafta çıtır şekilde yarıda onları ters çevirin. Sen ızgarada ya da bir sandviç tost ızgara onları da yapabilirsiniz.
  • Www.dish-away.com tarafından Ara'yes tarifi
  • Bir büyük porsiyon tabağı düzenleyin.
Www.dish-away.com tarafından Ara'yes tarifi
, Geleneksel Ortadoğu Meze Arayes: Bugünün kolay bir tarif zevk umuyoruz. Afiyet olsun.
Www.dish-away.com tarafından Ara'yes tarifi
Eğer Ara'yes ister misiniz? Evde Ara'yes hazırlamak ya da sadece restoranda onlara sahip razı mı?  
- See more at: http://www.dish-away.com/2012/06/arayes-recipe.html#sthash.jpUvTm8n.dpuf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder